8 milliárd forint osztalékot fizetett Mészáros Lőrinc vasútépítő cége, amely a MÁV szerint többször kihagyta a vasat a vasbetonból
Hiába csökkent az R-Kord bevétele, a profitja így is 162 százalékkal nőtt egyetlen év alatt.
Hiába csökkent az R-Kord bevétele, a profitja így is 162 százalékkal nőtt egyetlen év alatt.
Az új, vezeték nélküli vasúti kommunikációs rendszer kiépítése késik, így kifutott az uniós támogatáshoz szükséges határidőből. Ez nem jelenti azt, hogy nem lesz rá pénz.
Több olyan vasúti projekt műszaki megfelelőségét is Mészáros Lőrinc veje, Homlok Zsolt frissen megszerzett cége hitelesítette az elmúlt években, amelynek a kivitelezője a felcsúti milliárdos valamelyik vállalata vagy éppen Homlok érdekeltsége volt.
Feltartóztathatatlanul drágulnak a közlekedési nagyberuházások, melyek hasznát egy finoman szólva is szűk kör fölözi le. A vasúti építkezéseknél két és félszeres a drágulás öt év alatt.
A 39 milliárdra becsült beruházás végül csaknem 60 milliárdért készül el.
Fákat vágtak ki, majd a helyükön betont őröltek, kevertek, illetve rengeteg bontási hulladékot tároltak a vasútfelújítás idején. A parkot és környékét azóta sem hozták rendbe. A polgármester közölte, hogy szerinte a Népszava újságírója nem tudni pártatlan cikket írni az ügyről, így nem válaszolt a kérdéseire.