Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#Nemzeti_Média_és_Hírközlési_Hatóság

Tech hvg.hu

NMHH: Megugrott a 60 év feletti internetező magyarok száma

Növekvő ütemben terjed az internethasználat az idősebbek körében, bár a szépkorúak továbbra is lemaradásban vannak a fiatalabbakhoz képest – mások közt ezt állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) friss felmérése, amely az életkoron túl a nem, az iskolázottság, valamint a munkavégzési és a háztartásbeli körülmények internethasználatra gyakorolt hatását is vizsgálta.

Itthon MTI

Pert nyert a Klubrádió a médiahatósággal szemben

A Kúria szerint vissza kell fizetnie a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóságnak a Klubrádió által befizetett 103 millió forintos médiahasználati és frekvenciahasználati díjat, ugyanakkor a Kúria a jó hírnév sérelme miatt nem ötmillió, hanem csak kétmillió forintos kárt ítéltek meg a rádiónak az NMHH-val szemben indított polgári perének szerdai felülvizsgálati tárgyalásán.

Tech hvg.hu

Nem kaphat híváskorlátozást a törlesztőrészlettel tartozó előfizető

A mobiltelefon-szolgáltatók nem korlátozhatják ügyfeleik kimenő hívásait abban az esetben, ha azok csak a készülék részleteinek fizetésével vannak késedelemben, de számlatartozásuk nincs – áll a médiahatóság határozatában. Az NMHH szerint a szolgáltató ilyenkor bírósághoz fordulhat.

Itthon hvg.hu

Enyhe büntetésre számíthat a köztévé a szexjelenetek után

A gyermekek érdekeire hivatkozva az RTL Klub és a TV2 túl sok erőszakot és szexuális jelenetet tartalmazó műsoraival szemben keményen fellépő, és százmillió forintos bírságot kiszabó Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóságnak most a köztelevízió erotikával túlfűtött és véres filmrészletekben bővelkedő Camelot című filmsorozatával szemben kellene vizsgálódnia. Meg is teszi: mint azt a hvg.hu-val a hatóság szóvivője közölte, hivatalból nézik meg, történt-e jogsértés.

Kult MTI

NMHH: Túl sok a reklám a gyerekeknek a kereskedelmi tévékben

A kereskedelmi televíziók több reklámot sugároznak a gyermekműsorok alatt, mint a közszolgálati csatornák - derült ki a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság Médiatanácsának A gyermeksávok környezetében közzétett reklámok vizsgálata címmel megjelent tanulmányából, amely már olvasható a tanács honlapján.