Tech
Ez már a jövő: mindenhonnan látható, repülő hirdetések
A mindenhonnan látható, repülő hirdetéseket vetíti előre a japán hírközlési óriás újdonsága, amelybe természetesen a drón-technikát is bevonta.
A mindenhonnan látható, repülő hirdetéseket vetíti előre a japán hírközlési óriás újdonsága, amelybe természetesen a drón-technikát is bevonta.
Ugyan promóciós célból és mindössze néhány hónapig tart, ezzel együtt ötletes kezdeményezés, amivel az egyik japán repülőtér mosdójába betérők találkoznak: az okostelefon számára is van WC-papír.
Japánban már tesztelik az újgenerációs mobilhálózatot: az ország legnagyobb mobilszolgáltatója, az NTT DOCOMO az Ericsson rendszerével végzi a próbaüzemet.
Gondolt-e már valaha is arra, milyen lenne, ha egymás mellé tennék az elmúlt 35 évben megjelent mobiltelefonokat? Nos, volt, aki megtette ezt.