Rengetegen veszik az új bérleteket a Máv-Volánnál
60-80 ezerrel több vármegye- és országbérletet adtak el márciusban, mint egy hónappal korábban.
60-80 ezerrel több vármegye- és országbérletet adtak el márciusban, mint egy hónappal korábban.
Miközben a munkavállalók fizetése alig követte le az inflációt, a felügyelőbizottságok elnökei és tagjai sokszoros fizetésemelést kaptak 2022 óta a miniszter alá tartozó cégeknél.
Bár a pontosságot és a szolgáltatás minőségét tekintve sokszor kihívásokkal küzdöttek, az utazások száma jelentősen nőtt a MÁV–Volán-csoport járművein.
Megvan a bérmegállapodás a MÁV-nál, a volános szakszervezetek azonban még hezitálnak az aláírással.
A Volánbusz-munkavállalók egy részét képviselő SZAKSZ továbbra is indokoltnak tartja a hónap végére tervezett újabb sztrájkot.
Készülnek a mozdonyvezetők is.
Közel 20 évvel vetné vissza a fővárosi tömegközlekedést, ha a minisztérium megszüntetné az együttműködést. Az állam Tarlós István idején azzal az ígérettel vette át a HÉV-eket, hogy az utasok nem járhatnak rosszabbul.
Igyekszik kezelni az ünnepek idején a megnövekedett utasforgalmat – ígéri a MÁV-Volán-csoport, amely sűríti egyes járatait, de arra is figyelmeztet, hogy a vonatok és a buszok ilyenkor megváltozott rend szerint járnak.
Mosóczi László a MÁV–START és a Volán közös vezérigazgatója. A közös igazgatóságban és felügyelőbizottságban több kormányközeli bankár is széket kapott.
Nem kaptak béremelési ajánlatot a cégtől, sztrájkra készül a szakszervezet.
699 forint ellenében egy évre szóló ingyenes utazási lehetőséget kínálnak a csalók a MÁV nevében a közösségi oldalakon. A cég figyelmeztet: ilyen akciója nincs a MÁV-Volán-csoportnak.