BKK: Hat százalékkal csökkentik a torlódási időt az "oszlopos kerékpársávok", amiket utálnak a taxisok
A fővárosi közlekedési vállalat a mentők aggályaira is reagált.
A fővárosi közlekedési vállalat a mentők aggályaira is reagált.
Az Uber után ismét egy utasait online szervező taxiscéget támadnak a taxis szervezetek, ezúttal a taxikon szereplő védjegyet kifogásolva.
Ahol az önkormányzatoknak nincs hatáskörük a helyi taxizásban, ott akármikor emelkedhetnek a tarifák az árstop kivezetése miatt megugró üzemanyagárak miatt.
Az Országos Taxiszövetség elnöke szerint az áfatörvény módosítása nélkül nem lesznek beljebb a taxisok sem.
A hatósági tarifák után a tagdíj összege is nőtt, illetve nőni fog a fővárosi társaságoknál.
Sok sofőr szakmát váltott, és futárként rója már az utakat, akik maradtak, tarifaemelést szeretnének.
Összességében 30 százalékkal szeretnék emelni a jelenleg alkalmazott árakat.
Főleg hétvégén sokkal kevesebb a fuvar.
Az Országos Taxis Szövetség szerint sem a lakók, sem a turizmus érdekét nem szolgálná, ha kitiltanák a fuvarokat a bulinegyedből.
A budapestiek nem elégedettek a szolgáltatások színvonalával, és a hiénák is rombolják a sofőrök megítélését.
A főváros egységes és egyértelmű álláspontot vár a taxisoktól a budapesti taxirendelet módosításának ügyében. Korábban az Országos Taxisszövetség elnöke 10-15 százalékos emeléssel kalkulált.
A taxisszövetség elnöke szerint "elviselhető és józan mértékű tarifaemelésről" van szó.