TikTok és szelfikamera is lesz az új Mercedes E-osztályban
A konzervatív német nagyszedán megtestesítője egyre távolabb került ettől az imidzstől.
A konzervatív német nagyszedán megtestesítője egyre távolabb került ettől az imidzstől.
A nyáron már forgalomba is kerül a Mercedes E-osztály frissített változata, amelyben az egyik legszembetűnőbb fejlesztés maga a kormánykerék.
Bemutatkozott a német nagyszedán frissített változata, amely némileg módosult karosszériát kapott, ezen túlmenően pedig modernebb motorokat is.
Mitől is prémium egy autó? A név presztízse, az anyagminőség, a fejlett technológiák? Mi van, ha utóbbiakból elhagyunk elég sok mindent és olyan árat kínálunk helyettük, aminek nehéz ellenállni. Teljesen eltűnik a prémium hangulat és csak egy akciós zsákmány marad?
Egy 116 éves gőzössel, ami nagyjából sétatempóban megy, hogyan lehet karambolozni?
A legolcsóbb is 14 millió forint körül van egy ilyen E-osztályú Mercedesből, amelyet az utcán fotóztak le.
A stuttgartiak vadonatúj puttonyos modellje szinte ugyanúgy néz ki, mint a kombi C-osztály, csak egy mérettel nagyobb kiadásban. Hétféle motorváltozattal érkezik a piacra, köztük a 401 lóerős biturbó V6-os motorral az AMG kivitelben.
Előállt itthon is a stuttgarti márka azzal az autóval, amely a prémiumszegmens idei talán legfontosabb újdonsága. Persze lesz az új E-osztályból alapváltozatban taxi is, meg gazdag nagybácsi-Merci is, mi viszont most a másik végletet próbáltuk, amely az autózás jelenlegi határait tolja egyre kijjebb.
A stuttgarti márka teljesen új fejlesztésű felső-középkategóriás autóját a sok-sok apránként adagolt infó után bemutatták végre teljes egészében is. A BMW 5-ös sorozat, az Audi A6, az új Jaguar XF legfőbb ellenfele, élőben a Detroiti Autószalonon mutatkozott be.
A BMW 5-ös sorozatának örök ellenfele januárban mutatkozik be Detroitban. Lényegében már minden részlete ismert, csak össze kell rakni a mozaikokat.
A Mercedes kétségtelenül a legmenőbb fazonú autókat szállítja manapság. A klasszikus E-osztály sikeréhez azért kevés lenne csak a feltűnő külső, itt már a belbecs számít igazán. Hozzá is tettek olyan vezetési kényelmet, amelynek nincs párja jelenleg. Kipróbáltuk az E250-t.
Nem vitás, hogy a sportos vonalat a BMW 5-ös sorozata testesíti meg: hátsókerék-hajtás, precíz irányíthatóság, jeles...