Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#Marketing_Centrum

Itthon MTI

Középpárttá vált a Jobbik a közvélemény-kutatók szerint

A Jobbik stabil középpárttá erősödött és a június 7-i európai parlamenti választás után is tartja a pozícióját, az SZDSZ viszont szinte teljesen elveszítette támogatóit - állapította meg a Marketing Centrum felmérése, amelynek eredményéről szerdán tájékoztatták az MTI-t.

Itthon MTI

A romák szerint sokszor ők is hibásak a konfliktusokért

A roma közvélemény többsége úgy érzi, Magyarországon növekszik a cigányellenesség, ám a válaszadók 73 százaléka azzal is hajlik egyetérteni, hogy az etnikumok közti konfliktusok kialakulásáért sokszor a cigányok is felelősek - ez derült ki a Marketing Centrum közvéleménykutató romák körében végzett felméréséből, amelyben a megkérdezettek az iskolai szegregációról, a szélsőjobb terjedéséről is elmondták véleményüket.