Vágy, izgalom, szenvedély: Új márkát indít a Libri Könyvkiadó
Insomnia márkanév alatt új szórakoztató irodalmi vonalat indít a Libri Könyvkiadó: már most keresik ehhez a fiatal, feltörekvő szerzőket.
Insomnia márkanév alatt új szórakoztató irodalmi vonalat indít a Libri Könyvkiadó: már most keresik ehhez a fiatal, feltörekvő szerzőket.
Kivezetik a Libri-Shopline Kereskedelmi Nyrt. részvényeit a Budapesti Értéktőzsdéről (BÉT) – döntött a társaság éves rendes közgyűlése.
A könyvpiacon a vásárlók pénteki-szombati vásárlások felé mozdultak, szemben az internettel, így bár a szakma az online forgalom növekedését várta a vasárnapi boltzártól, sokkal inkább a hétvégi fizikai eladások nőttek. Nem csak a vásárlások, de az olvasási szokásokban sem veret a digitális lehetőség, az e-könvek terjedése messze elmarad a várakozásoktól.
A Jaffa és a Scolar kiadó a jövőben a Libri-Shopline csoport tagjaként, de szakmailag önállóan, a jelenlegi ügyvezetés irányítása alatt működik majd. Előbbiben 50, utóbbiban 49 százalékos részesedést szerzett a Libri-Shopline.
Megveszi a Libri-Shopline csoport a Jelenkor kiadót - derül ki a Magyar Nemzet hétfői számából.
Mocorog a könyvpiac: miközben ma már az internetes könyváruházakban megvásárolható könyvcímek hat-nyolcszorosa kering illegális tartalomként a weben, a kiadók (kényszerből vagy józan belátásból) kezdik elfogadni, hogy az e-book mégsem a végüket jelenti, és főleg nem a legfőbb ellenség. Sőt, az ingyenes tartalmakon is lehet keresni, ha megtanulják rendesen becsomagolni. Árcsökkentést azonban érdemben legfeljebb Brüsszelben lehetne kilobbizni.