Hat hónapot csúszik a csepeli HÉV-vonal felújítása
Jövő nyárig tolódhat ki a vágányzár a forgalmas HÉV-vonalon az új atlétikai stadion munkálatai miatt. Addig marad a pótlóbuszos megoldás.
Jövő nyárig tolódhat ki a vágányzár a forgalmas HÉV-vonalon az új atlétikai stadion munkálatai miatt. Addig marad a pótlóbuszos megoldás.
Vélhetően egy bemutatómakett készítése miatt kerül többe a tervezés az eredetinél. Ezen mutatnák be a budapestieknek, milyen klassz is lesz az átépített Észak-Csepel.
Fürjes Balázs egy újabb interjúban hangoztatta, hogy a kormány nem épít meg semmi olyat, amit a főváros nem akar.
Bő négymilliárd forintért fogja megtervezni a rotterdami Erasmus-hidat is megálmodó két tervezőiroda a Csepelt és Dél-Budát összekötő Galvani-hidat. A tervezés és az engedélyezés 2-3 évbe fog telni, ezután kezdődhet az építkezés.
A kormány 1,2 milliárd forintot csoportosított át a 2018-as költségvetésben „nemzetközi sportesemények megrendezését célzó pályázatok” előkészítésére, illetve a fővárosi agglomeráció fejlesztésére – derül ki egy kormányhatározatból.
Szorgos kezek, hatalmas gépek rakják össze az ország legnagyobb középületét.
Csupa jót és átláthatóságot ígér a Kiemelt Kormányzati Beruházások Központja az új Puskás Ferenc Stadionnal kapcsolatban. A hétfői szerződéskötés adatai szerint csaknem 143 milliárd forint a végösszeg, és csúszás esetén napi 142 millió forintos kötbér terheli a kivitelezőt.