Olyan könnyű, mint egy városi kisautó, de 350-nel megy a Pagani Utopia legújabb verziója
Az ára viszont elég súlyos, 1,2 milliárd forint.
Az ára viszont elég súlyos, 1,2 milliárd forint.
Itt a megoldás azok számára, akik nem hangtalan elektromos, hanem régivágású V12 benzines szupersportkocsira vágynak.
Bivalyerős biturbó V12-es benzinmotor, zéró villany, látványosan hosszú karosszéria és barokkosan high-tech utastér. Testközelből ismerkedtünk meg a mindössze 5 példányban készülő Pagani Huayra Codalungával.
Szerencsére itt csak füst volt, és nem láng.
Szaúd-Arábia állami tulajdonú befektetési alapja bejelentette, hogy kisebbségi részesedést szerzett a Paganiban.
Az olasz autóritkaságból ez az egy példány létezik. Illetve létezett.
A Pagani az egyik legkülönlegesebb szupersport-autókat gyártó manufaktúra. Amikor összejön egyszerre pár ilyen, az ritkább, mint kazuárokat találni Ausztráliában.
A Pagani Zonda 760 PS nem egy gyakori fajta, de ezt is ugyanúgy pusztítják.
Aligha lehet kétséges, hogy a Pagani Huayra minden autórajongó kívánságlistájának közvetlen élbolyában tanyázik. Csak keveseknek adatik meg, hogy kipróbálják Horacio Pagani manufaktúrájának mesterművét, ám egy friss sisakkamerás videónak köszönhetően ízelítőt kaphatunk abból, hogy milyen lehet egy ilyen különlegességgel száguldozni.