Arany középút: íme a vadonatúj Honda Civic RS
Az újdonság feladata, hogy kitöltse a normál Civic és annak Type R sportverziója közötti űrt.
Az újdonság feladata, hogy kitöltse a normál Civic és annak Type R sportverziója közötti űrt.
A japánok bőven több mint 300 lóerős hot hatch modelljét a Mugen vette kezelésbe.
Pörgős és vérszegénynek abszolút nem nevezhető motor, kiváló kézi váltó és alacsony tömeg, hogy csak a legfontosabb hozzávalókat említsük a valaha készült leggyorsabb Civic sikerreceptjéből. Teszten a vadonatúj Type R.
A japán gyártó izgalmas sportkompaktjának nem ez az első rekordja.
A Civic Type R nagytestvérének tekinthető Integra Type S a valaha készült legerősebb sorozatgyártású Integra.
A nemrégiben debütált új Civic legsportosabb csúcsmodellje, a Type R mostanság igen nehezen szerezhető be.
Vázoljuk, hogy körülbelül hogyan festene egy háromajtós Civic Type R.
A tizenegyedik generációs Civic sportverziója közúton és versenypályán egyaránt igen komoly vezetési élménnyel kecsegtet.
A japán gyártó utolsó tisztán benzines modelljének hivatalos leleplezésére a jövő héten kerül majd sor.
Már nem kell sokat várnunk a 300 lóerősnél erősebb új csúcs-Civic hivatalos leleplezésére.
A Honda megoldotta, hogy legújabb modellje ne csak keveset fogyasszon, hanem emellett korrekt vezetési élménnyel is szolgáljon. Kipróbáltuk az elődjénél konzervatívabb külsejű vadonatúj Civicet.
Már nem kell sokat várnunk a minden korábbinál gyorsabb Civic hivatalos leleplezésére.