Amikor a kevesebb több: 24 colos kerekek a 4 ajtós Mercedes-AMG GT-n
A nagy felnik általában minden autón jól mutatnak, de a jelek szerint e tekintetben sem szabad túlzásokba esni.
A nagy felnik általában minden autón jól mutatnak, de a jelek szerint e tekintetben sem szabad túlzásokba esni.
A kabrióság, a fehér fényezés és az aranyszegélyes 24 hüvelykes kerekek, valahogy nagyon nincsenek összhangban.
Az alapmodell terepes képességei is igen komolyak, de emelt futóművel még durvább produkcióra képes a G-osztály.
Az olasz sportkocsiritkaság ezen példányát meglehetősen egyedi színre sikerült lefényezni.
A fejlesztők addig sakkoztak, míg végül egy divatos matt fényezéssel és egyedi felnikkel dobták fel a négykarikás sportkupét.
Miért ver szét egy szupermodell egy Ferrari 458 Italiát egy óriáskalapáccsal? Mondjuk azért, hogy egy felnigyártó portékáját népszerűsítse.
Lehet, hogy a könnyűfém felnik készítése nem tartozik a világ legizgalmasabb, leglátványosabb tevékenységei közé, de ezt is meg lehet úgy mutatni, hogy a képernyőre szögezze a tekinteteket. Legalábbis a férfiakét.