Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#Foodorgany

Gazdaság MTI

Megtévesztették az embereket a Norbi Update termékek reklámaival

Megtévesztő hirdetések miatt 15 millió forintra bírságolta a Norbi Update termékeket forgalmazó Foodorgany Kft.-t a Gazdasági Versenyhivatal (GVH). A versenyhivatal szerint a reklámokban a cég jogsértően tulajdonított a termékeknek betegséget megelőző, illetve azt kezelő hatást, és valótlan, egészségre vonatkozó állításokat tett a termékekkel kapcsolatban. Ezenkívül valótlan állításokat tett az Update termékek összetételével összefüggésben, és valótlanul állította, hogy piacvezető. A cég volt tulajdonosai, Schobert Norbert és felesége, Rubint Réka szerint az Update termékek pozitív élettani hatását klinikai vizsgálatok igazolják, azonban a vizsgálat eredményeinek uniós szabályok szerinti jóváhagyása még nem történt meg.