Az autógyártók megtalálták a csodaszert a piaci bajokra?
Válságos évek elé nézhet a világ autóipara, több nagy cég az egyesülésben látja a menekülési útvonalat. Az egyik legnagyobb fúziót most erősítették meg.
Válságos évek elé nézhet a világ autóipara, több nagy cég az egyesülésben látja a menekülési útvonalat. Az egyik legnagyobb fúziót most erősítették meg.
Meghatározó üzleti sajtótermékek (Wall Street Journal, Bloomberg) egybehangzó értesülései szerint hétfőn jelenthetik be, hogy együttműködésre lép a Fiat Chrysler és a Renault. Az amerikai-olasz autógyártó a későbbiekben a Renault-Nissan szövetség új tagja lehet, ami átrendezheti a nagy autógyárak élmezőnyét.
Igen érdekes világ a CO2-kvóták kereskedelme az autóiparban is. Ha valakinek sok fel nem használt van belőle, jó pénzért eladhatja másnak.
A hegyomlásnyi nyomatékú új Ram Heavy Dutyval szinte bármit el lehet vontatni.
Ezek az amerikai vasak közel 8 évtizedes múltra tekintenek vissza, és bár mostanság már divatterepjáró változatban is elérhetők, az igazi Jeepek még mindig a kőkemény, valódi terepjárásról szólnak.
A Great Wall Motor, Kína egyik vezető járműgyártója vetett szemet az olasz–amerikai cégre.
A finoman szólva is kihívásokkal küszködő olasz márkának nem biztos, hogy van más esélye a túlélésre.
A Google megtalálta azt a partnerét, amelyikkel közösen épít majd önvezető autót.
Jövő hétfőn minden jel szerint bevezetik az olasz sportkocsigyár részvényeit a New York-i tőzsdére. A céges tőzsdei azonosítók közt már most nyert a Ferrari.
Tőzsdére viszik a patinás autógyárat.
Rekordösszegű, összesen 105 millió dollár bírságot vetett ki az amerikai közlekedésbiztonsági felügyelet a Fiat Chrysler Automobiles vállalatra a biztonsági visszahívási akcióknál elkövetett mulasztások miatt. A bírság mellett a hatóság rendelkezése lehetőséget ad másfél millió autótulajdonosnak arra, hogy eladja autóját a Fiat Chryslernek.
Az európai autógyárak ellenzik a szabadkereskedelmi egyezmény küszöbön álló megkötését az EU és Japán között, mivel az jelenlegi formájában megkönnyítené a japán autógyáraknak az értékesítést az európai piacon, de nem biztosítaná ugyanezt az előnyt az európai gyártóknak a japán piacon - írja az Automotive News Europe hírportál.