Fájdalmasan odacsapták az egyik legritkább Ferrarit – videó
Nyirkos idő, elmért féktáv, 850 lóerő és máris kész a baj.
Nyirkos idő, elmért féktáv, 850 lóerő és máris kész a baj.
Egy rendes gazdi a több száz milliós szupersportautójában is magával viszi a hűséges négylábú kedvencét.
Mi történik, ha egy összeeresztik egy pályára a maranellói csapat összes versenypályára szánt, szuperritka XX-es feliratú Ferrari ritkaságát.
Az olaszok legerősebb modelljéből kevesebb, mint negyven példányt gyártanak, egyenként 2,5 millió eurós áron, így nagyon meg kell becsülni azokat a pillanatokat, amikor egyszerre többet is láthatunk rendeltetésszerű használat közben.
Az FXX K-ból mindössze 30 darabot készítenek az olaszok, úgy tűnik, hogy az egyik fehér fényezést kapott.
Az 1050 lóerősre „felturbózott” LaFerrariból, alig harminc darab lesz majd. Most megint ízelítőt adtak a ferrarisok, milyen hangja van az über sportautójuknak.
Kipróbálta minden idők legveszedelmesebb Ferrariját, az FXX K-t Sebastian Vettel: a Red Bulltól a vörösökhöz átpártoló négyszeres Forma–1-es világbajnok a fioranói tesztpályán vetette nyúzópróba alá az 1050 lóerős hibrid járgányt, és szemlátomást nagyon élvezte a tesztet.
A hétvégi szezonzáró ferraris rendezvényen engedték szabadjára az 1050 lóerős versenyautót, kétszáz másik Ferrari társaságában az Abu-Dzabiban található Yas Marina versenypályán.
Kiszivárgott az első olyan szerencsés milliárdos neve, akinek megadatik, hogy a Ferrari új mozgó pályalaboratóriumával, az FXX K-val száguldozhat. A GT Spirit szerint a 32 kiválasztott egyike a Google ügyvezető igazgatója, Benjamin Schloss, aki 2012-ben, egy aukción 1,8 millió dollárt fizetett azért, hogy magáénak mondhassa, de csak pályanapok alkalmával vezethesse a különleges fenevadat.
Elkészült a LaFerrari elbrutalizált változatával a Ferrari, ám az FXX K típusjelű alkotást közúton soha nem láthatja majd a publikum. Az 1050 lóerős sportkocsit az Enzóból készült hasonló fenevad módjára csak pályanapokon vezethetik majd a szerencsések.