Íme a franciák 750 kilométeres hatótávú csúcs villanyautója
A várhatóan DS8 néven támadó újdonságot az ígéretek szerint ritkán kell majd töltőre csatlakoztatni.
A várhatóan DS8 néven támadó újdonságot az ígéretek szerint ritkán kell majd töltőre csatlakoztatni.
A DS Automobiles felvázolja számunkra, hogy hogyan képzeli el a közeljövő high-tech műszerfalát.
A Citroënből a közelmúltban kivált luxusmárka legkisebb modellje kívül-belül megújult, elektromos változata pedig erősebb és nagyobb hatótávú lett.
Klasszikusan szép szedán vonalvezetés, megannyi szívet melengető finom részletmegoldás, tágas utastér, zöld rendszámos modern hibrid hajtáslánc. Túl szép, hogy igaz legyen? Kipróbáltuk a DS non-plus-ultra kategóriás csúcsmodelljét.
A Stellantis francia prémiummárkája elérkezettnek látta az időt az 5 éve debütált szabadidő-autó ráncainak felvarrására.
A hatalmas nyomatékú újdonság alig 2 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
Fény derült a Stellantis konszern kompakt francia prémium modelljének a hazai árazására.
Amennyiben rettentően unalmasnak találjuk a kompakt kategória összes modelljét, akkor a DS Automobiles újdonságát végre pontosan nekünk találták ki. Vezettük a DS 4-et, mely nagyon más, mint bármi más a piacon.
Három év múlva már csak és kizárólag villanyautók érkeznek majd a DS-től.
Hivatalosan is bejelentették, mikor ér véget a hagyományos motorok korszaka az olasz és francia autómárkáknál.
Mostantól a hibrid DS 7-et is haza lehet vezetni zöld rendszámos környezettudatos változatban. Kipróbáltuk, hogy hogyan viselkedik a hétköznapokban a benzinnel tankolható és árammal tölthető legújabb prémiummárkás SUV.
Miközben a legtöbb kompakt szabadidő-autó láttán leginkább csak ásítani van kedvünk, addig a franciák készítettek egy olyan crossovert, mely így, vagy úgy, de minden négyzetcentiméterén izgalmas. Túl szép, hogy igaz legyen?