Palkovics: Tíz éven belül csak high-tech környezetkímélő buszok lesznek az utakon
Az innovációs és technológiai miniszter mindezt magyar gyártású buszokkal szeretné megoldani.
Az innovációs és technológiai miniszter mindezt magyar gyártású buszokkal szeretné megoldani.
Ez az új típus a sok helyen már használt Credo busz egy új változata.
Lassan két év telt el azóta, hogy évi 1000-1200 busz gyártását ígérte a kormány, ennek nagyjából harmadát sikerült teljesíteni. Jó busziparhoz persze innovatív és potens gyártók is kellenének, a hazai szereplők azonban még mindig az Ikarus feltámasztásával vannak elfoglalva.
Ez után az igen különleges esküvői autó után vélhetően minden járókelő és autós azonnal megfordult.
A Budapesten eddig nem használt Credo Econell Cityt várhatóan holnaptól lehet – akár jegy nélkül is – kipróbálni, először a 110-es és a 112-es vonalon.
Új buszmodellt mutat be a győri Credo buszgyár az április 23-i BUSEXPO-n. A magyar tulajdonú Kravtex-Kühne Csoport modellje, a Credo Inovell 12 a cég közleménye szerint azért újszerű, mert a hátsó ajtó dupla szélességű. A Credo buszgyár modelljeit idehaza főleg a Volán-társaságok használják.