Engedély nélkül szálltak fel az utasok a Wizz Air gépére Budapesten, a rendőröknek kellett leszállítaniuk őket
Nem akartak pótdíjat fizetni a poggyászok után és összevesztek a földi kiszolgáló személyzettel.
Nem akartak pótdíjat fizetni a poggyászok után és összevesztek a földi kiszolgáló személyzettel.
Hatalmasra nőtt a Kínából online rendelt csomagok száma Ferihegyen, talán a kormány Kínához dörgölőzésének köszönhetően is. Az innen Európa felé továbbgördülő kiscsomag-özön okozott is káoszt a szállítócégeknél, de már épül a kiszolgáló infrastruktúra. Az üzleti lehetőségre kínai cégek mellett a kormányzattal közeli kapcsolatokat ápoló tőke is rárepült.
Újabb előrelépés történt, de ez még mindig csak a kezdet.
A több átkeresztelés után most Hungary Airlines néven futó cég 2021-ben indult, eddig csak teherszállítmányokat reptetett, elsősorban Csengcsou és Budapest között. Magyar ügyvezetője szerint már ők a legnagyobbak a Ferihegyen tevékenykedő cargocégek közt.
A kormány 2026-os kezdéssel és 3,5-5 éves beruházással számol.
Megnövekedett várakozási idővel kellett számolni. A hibát szerda hajnalra elhárították.
Jó bevételre számít a Budapest Airport osztalékfizetési képessége alapján a kormány. Ezzel is igyekezett indokolni az 1400 milliárdos reptérvásárlást egy államtitkár.
Fél-egy órás késésekre is számítani lehet szerda este.
A fapados légitársaság októberben Budapestre helyezi át a debreceni reptéren állomásozó repülőgépét.
Eredetileg hosszabb késést jelentettek be, aztán a rövidülésről nem tájékoztatták az utasokat.
Az utazóknak megnövekedett várakozási idővel kell számolni.
Folytatódnak a munkák a repülőtérnél lévő közúti csomópontokon.