Jobban csengő márka a Microsoft, mint a Google vagy a Facebook
Jelenleg a világ második legértékesebb technológiai márkája a Microsofté, és ezzel jó pár, korábban „verhetetlennek” vélt céget előzött meg.
Jelenleg a világ második legértékesebb technológiai márkája a Microsofté, és ezzel jó pár, korábban „verhetetlennek” vélt céget előzött meg.
Továbbra is – és egyre inkább – technológiai vállalatok viszik a pálmát a világ legértékesebb márkáit soroló toplistán.
Csupán egyetlen japán és két német márka tudott bekerülni a 100 legnagyobb értékű nemzetközi brand közé.
Tavaly az Apple előzte be a Google-t, most a Google visszaelőzte az Apple-t a Millward Brown rangos BrandZ toplistáján. A 10 legértékesebb márkából a tavalyi öt helyett idén már hét-nyolc sorolható az informatikai szektorba.
A világ legértékesebb márkáit rangsoroló Brandz összesítésében most először szerepel Elon Musk cége az autók Top 10-es listáján.
Egyértelműen a technológiai és telekom szektor uralja a világot, a tíz legértékesebb brand fele ezekhez sorolható. A listát már nem az Apple vezeti.