Mi jut eszébe, ha beleszagol a 2-es metróba?
Sajátos öniróniával reklámozza a tömegközlekedést a berlini BKV.
Sajátos öniróniával reklámozza a tömegközlekedést a berlini BKV.
A jelek szerint komolyan veszik a marketing- és P+R-munkát a Berlini Közlekedési Vállalatnál. A „Weil wir dich lieben” szlogenű kampányukhoz újabb mókás videó készült, ezúttal arról, hogy valójában mi is folyik a társaság utasoktól elzárt részlegein. A teli szájjal beszélő hangosbemondótól a gonosz ajtócsukást gyakorló sofőrig van ott minden.
Egy pocakos YouTube-sztár, Kazim Akboga főszereplésével készített mókás videót legújabb kampányához a Berlini Közlekedési Vállalat. Az „Is mir egal” című szám lényege, hogy a járművezetőknek és az ellenőröknek aztán édesmindegy, hogy ki mit csinál utazás közben. Lehet sajtot reszelni, férfi ülhet férfi ölébe, a futballdrukkerek sem zavarják őket, csak egy valamiért harapnak: ha nincs valakinek jegye, bérlete.
Egymilliárd utasra számít a berlini közlekedési vállalat, miután tavaly alig 2 millióval maradt e szint alatt. A BVG 2014-ben összesen mintegy 650 millió euró értékben adott el jegyeket, és bár bliccelők a német fővárosban is vannak, tőlük több bírságot szednek be, mint amennyi kárt a cégnek a graffitizők okoznak.