Látványos kacsafarok a felmérgesített új BMW M2-n
Íme a megoldás azok számára, akik a gyári M2-esek megjelenését kicsit túl visszafogottnak találják.
Íme a megoldás azok számára, akik a gyári M2-esek megjelenését kicsit túl visszafogottnak találják.
Ilyen az, amikor egy kocsi automata váltós kivitele olcsóbban hazavezethető, mint a manuális egységgel szerelt verzió.
Beárazták a 2-es kupé legsportosabb kivitelét, a 460 lóerős új M2-t.
Van megoldás arra az esetre, ha valaki esetleg kevesli a remek 6 hengeres biturbó motor 460 lóerős teljesítményét.
Néhány kiegészítő megrendelésével minden korábbinál agresszívabb külsőt kaphat a kis M2-es sportkupé.
A kiváló 6 hengeres turbós benzinmotorban a jelek szerint sikerült még találni némi erőtartalékot.
A bajor gyártó új hajtásláncokat vezet be a 2-es széria különböző modelljeiben.
A 3 literes 6 hengeres benzines egységben találtak még 76 eddig szunnyadó lóerőt.
Immár hazánkban is rendelhető a hátsókerék-hajtású és akár 6 hengeres erőforrású izgalmas új kompakt.
Igen erős 6 hengeres biturbó motor elöl, hajtás hátul – ez lehet az új M2 sikerreceptje.
A háromféle változatban debütáló újdonság a későbbiekben várhatóan kézi váltóval is elérhető lesz.