Jó hír az ingázóknak: már a regionális sárga buszok is megjelennek a FUTÁR-kijelzőkön
A járatok adatai a BKK-géppark fedélzeti kijelzőire is felkerülnek.
A járatok adatai a BKK-géppark fedélzeti kijelzőire is felkerülnek.
Az ingázók járhatnak jól igazán a fejlesztéssel a BKK szerint.
A kód beolvasásával azonnal nyílik az utazástervező app.
Lassan visszaáll az autóforgalom Budapesten a járvány előtti szintre, a tömegközlekedés pedig visszalassul oda – derült ki, amikor ellátogattunk a BKK Futár központjába.
Mikor jön a busz? Erre a kérdésre ad választ a tábla, de ehhez nagyon mélyre kell hajolnunk.
Kipróbáltuk, milyen a 2-es metrón utazni a decemberi baleset óta, és csigatempót, ritkább követést, állandó zsúfoltságot tapasztaltunk. Ahol lehet, már a Futár utazástervező sem ajánlja a metró használatát, akik pedig az Örs vezér terén átszállni készülnek, aggódhatnak, hogy buszuk vajon bevárja-e a később érkező metrót.
Az éjjel fejlesztést hajtottak végre a tömegközlekedést könnyítő rendszeren, ezért a kijelzők hajnali 4-ig vakok voltak, és az applikáció sem a valós adatokat mutatta.
A 20. század popkultúrája is sokféle víziót vázolt arról, hogy eleink miként és miféle környezetben képzelték el a jövőt – azaz napjaink világát. Valamire azonban mintha nem számítottak volna: jelesül, hogy a technológiai változások alapja a kommunikáció forradalma, az információáramlás és az adatgyűjtés lesz. Legyen szó a hétköznapi élet bármely területéről, a trend ugyanaz: minden mindennel mindenhol mindig kapcsolatban van. De mit jelent mindez, azaz a dolgok internete (IoT) a gyakorlatban? Ha van rá 10 perce, elmagyarázzuk egy igen látványos formában.
Az ütemtervhez képest az alvállalkozó jelentős késésben van műszaki okok miatt. Ennek oka, hogy több 30-40 éves villamoson nehéz összeilleszteni a régi és az új technológiát – közölte a Budapesti Közlekedési Központ az utastájékoztató rendszer bevezetését illetően.