Toplista: ezek a legjobb divatterepjárók 100 ezer kilométer után
Nincs semmi mellébeszélés, konkrétan ezek a SUV kategóriás autók bírják legjobban az első 100 ezer kilométert.
Nincs semmi mellébeszélés, konkrétan ezek a SUV kategóriás autók bírják legjobban az első 100 ezer kilométert.
Hamarosan itt a hideg, fagyos, havas, latyakos időjárás, melyre nem árt jó előre felkészülni. Például egy jól megválasztott új téligumival.
A német Auto Bild szerint a sajtóban több helyen tévesen értelmezték, illetve vették át a BMW-vel kapcsolatos híreket. A szaklap pénteki közleményében azt írták: semmi sem utal arra, hogy a BMW-nél is manipulálták volna a károsanyag-kibocsátási értékeket, az ICCT, vagyis Tiszta Közlekedés Nemzetközi Tanácsa vizsgálatának megállapításait sokan félreértették. A pontosítás azért is lehet fontos, hogy a BMW X3 xDrive modelljéről csütörtökön megjelent negatív hírek hatására az autógyártó papírja 6 százalékkal zuhant a frankfurti tőzsdén.
A rangsort az határozza meg, hogy a megvizsgált autók milyen százalékánál találtak komolyabb hiányosságot a szervizek.
Az Auto Bild felmérésében a mindennapi használat szempontjából legfontosabb fiatal használtautók, azaz 3-7 éves...
Tucatjával vetik alá tartóstesztnek az autókat a német Auto Bild magazin szakújságírói. A 100 ezer kilométeres faggatás során vallanak színt az autók, ekkor derül ki, valóban megéri-e az árát. Nézzük a legjobbakat.
Típus, tesztelés éve Hibapont (defekt) Probléma 100 000 kilométer alatt 1.