Kult
Ennél furcsább Oscar-kampányt ritkán látni
Bevállalósra sikerült A szomorúság háromszöge című film reklámkampánya, amellyel az Oscar-díjről döntő bizottságot célozzák meg.
Bevállalósra sikerült A szomorúság háromszöge című film reklámkampánya, amellyel az Oscar-díjről döntő bizottságot célozzák meg.
A sikamlós témák kétszeres Arany Pálma-díjas svéd specialistája a magyar mozikban most bemutatott legújabb filmjében, A szomorúság háromszögében a lehető legmesszebbre megy a pokolba tartó luxusjacht fedélzetén.
A kiváltságos rétegről, az influenszerekről, milliárdos üzletemberekről és gazdag arisztokratákról szól Ruben Östlund legújabb filmje, a Cannes-ban Arany Pálma-díjjal jutalmazott A szomorúság háromszöge, amely egy fergeteges szatíra keretei közt tesz fel sorsdöntő „mi lenne, ha” kérdéseket, miközben egy igazságosabb világ lehetőségéről ábrándozik.