A modell alapára 160 és 200 millió forint között mozog Európában, a helyi adóktól függően.
A Ford szigorú feltételeket szab a limitált szériás Mustang GTD tulajdonosainak, hogy megakadályozza az azonnali továbbértékesítést és a spekulatív árazást. A vásárlóknak alá kell írniuk egy szerződést, amely szerint az autójukat a beszerzéstől számított két évig nem adhatják el. Ez a korlátozás biztosítja, hogy a jármű valódi autórajongókhoz kerüljön, és ne kizárólag a haszonszerzés vezérelje a vásárlásokat.
A Ford már korábban is alkalmazott hasonló eljárást, például a Ford GT esetében, hogy megőrizze az exkluzív modellek különlegességét. A vállalat szerint a Mustang GTD-t kiváltság lesz birtokolni, és a szigorú tulajdonosi szabályok ezt a státuszt hivatottak megerősíteni.
A Mustang GTD technikai szempontból igencsak lenyűgöző. A motorháztető alatt egy 5.2 literes, kompresszoros V8-as erőforrás dolgozik, amely 826 lóerőt és 900 Nm nyomatékot biztosít. A száraz karteres kenési rendszer révén a motor nagy terhelés mellett is stabil teljesítményt nyújt, míg a titán kipufogó a versenyautókra emlékeztető hangzást ad.
A Mustang GTD végsebessége eléri a 325 km/h-t, a közel tökéletes 50-50 tömegelosztást pedig a hátra szerelt nyolcfokozatú duplakuplungos sebességváltó segíti.