Minden márkánál csökkentek az eladások, de igencsak eltérő mértékben.
A BMW 2024-ben megtartotta vezető helyét a prémium autógyártók között, immár negyedik egymást követő évben. Az év során a márka 2 200 177 járművet értékesített, ami 2,3 százalékos visszaesést jelentett az előző évhez képest, és egyedül ők vannak kétmilliós darabszám felett.
A BMW jó szereplése részben az elektromos és hibrid modellek népszerűségének köszönhető, hiszen 426 594 elektromos autót adtak el, ami 13,5 százalékos növekedést jelentett. Az M széria is hozzájárult a sikerekhez, mivel 206 582 nagy teljesítményű járművet vásároltak meg világszerte.
A Mercedes-Benz 2024-ben a második legkeresettebb német prémium márka, összesen 1 983 400 eladott autóval, ami 3 százalékos csökkenést jelentett az előző évhez képest.
Az Audi a harmadik helyen áll és jelentősebb visszaesést jegyezhettek fel, 1 671 218 autót értékesítve, ami 11,8 százalékkal kevesebb az egy évvel korábbi eredménynél.