Megadta a választ arra is, hogy a taxi miért kétüléses.
A Tesla számos új járműmodellel dolgozik, de ezek közül a legizgalmasabb talán a robotaxi-projekt. Eric E. a cég egyik mérnöke szerint a Tesla Cybercab extrém gyártási méretekre és költségcsökkentésre készült.
A Tesla Cybercab robotaxi fejlesztése során a mérnökök olyan radikális költségcsökkentési és hatékonysági megoldásokat alkalmaztak, amelyek a jármű árát akár 30 000 dollár alá szoríthatják. Eric E., a projekt vezető mérnöke szerint a jármű nagyjából feleannyi alkatrésszel rendelkezik, mint a Model 3, és karosszériája is 60 százalékkal kevesebb elemet tartalmaz, mint a Model Y. Ez nemcsak a gyártási költségeket csökkenti drámai mértékben, hanem a gyártási időt is jelentősen rövidíti, minimalizálva az energiafelhasználást és a munkavállalók számát a gyártósorokon. Az alkatrészek leegyszerűsítése és az alumínium használata az üveg helyett szintén hozzájárul a költséghatékonysághoz.
A Cybercab tervezése során az utasok kényelme és az energiahatékonyság volt a fókuszban. Az autó mindössze két üléssel rendelkezik, mivel a legtöbb utazás során csak egy vagy két utas van jelen, ezáltal csökken a jármű súlya és nő a raktér. Az aerodinamikai optimalizálás érdekében a hátsó fejtér kisebb lett, így az autó energiatakarékosabb. A praktikus belső kialakítás is különleges: a mérnökök kiiktatták a nehezen tisztítható zsebeket és sarkokat, ezzel elősegítve a könnyebb automatikus fertőtlenítést. Az ajtók speciális kialakítása megkönnyíti a ki- és beszállást, miközben a jármű még így is képes két kézipoggyászt és két nagyobb bőröndöt is elhelyezni.
Még egy érdekesség az operációs rendszer és infotainment-képernyő, amely az eddigi legnagyobb egy Teslában, de ugyanolyan felbontású, mint a jelenlegi, a Tesla autóválasztékában található kijelzők. A Tesla mérnöke a “visszanyert időről” beszél, mert az utasok telefonjaikat csatlakoztatva teljes mértékben kihasználhatják az utazás perceit. A szoftver pedig ugyanaz, mint ami az összes jelenlegi Tesla modellben megtalálható.