Ha a cél a nagy figyelem, akkor egyelőre működik a dolog.
Néhány napja mutatta be drasztikus átalakulása mentén az angol márka új logóját és a gyártóhoz kapcsolódó egyéb grafikai elemeket, amelyek nem igazán emlékeztetnek a hagyományos brit márka hagyományaira. Még Elon Musk sem bírta ki kommentár nélkül.
Most mutatott abból is valamit a márka, hogy termékszinten milyen lesz a megújulás. A Jaguar új elektromos prototípusát, a Design Vision Conceptet december 2-án mutatják be, de a cég már most egy izgalmas kedvcsináló fotót osztott meg róla. Az egyik legmegdöbbentőbb részlet, hogy a jármű hátuljáról hiányzik a hagyományos hátsó ablak, sőt, látható hátsó lámpák sincsenek. Ez a radikális dizájn a Jaguar jövőbeli formatervezési irányvonalát tükrözi, amely a minimalizmusra és az aerodinamikára helyezi a hangsúlyt.
A prototípus a Jaguar szerint „a prémium autók új fajtáját” képviseli, amivel a márka ambiciózusan pozicionálja magát a luxusautók piacán. A cég célja, hogy a Bentley-vel és a Porschéval versengő szegmensben érjen el sikereket, túllépve az Audival és a BMW-vel való hagyományos rivalizáláson. Az új stratégiával a modellek árai várhatóan emelkedni fognak.