A limitált szériás Hyundai Elantra N TCR Edition elsősorban gigantikus méretű hátsó légterelőjéről ismerszik meg.
Michelisz Norbert immár harmadszor ért fel a túraautózás csúcsára: a himesházi születésű pilóta a hétvégén megrendezett makaói verseny utolsó futamán húzta be a TCR World Tour 2024-es bajnoki címét.
Az összetettben a svéd Thed Björköt 11 ponttal megelőző Michelisz egy Hyundai Elantra N TCR-rel védte meg tavalyi bajnoki címét, mely Magyarországon hivatalosan nem forgalmazott szedán sportmodelljéből most egy limitált szériás új verzió érkezett.
A Hyundai Elantra N TCR Edition legfontosabb újdonsága a Carbon Swan Neck Spoiler, ami nem más, mint egy nagy tempónál a korábbinál jelentősen komolyabb leszorítóerőt produkáló, állítható hátsó légterelő.
A 19 colos N TCR kovácsolt könnyűfém-felnik révén csökkent a rugózatlan tömeg, ezenkívül pedig a megnövelt teljesítményű N Performance fékrendszer, illetve a kék középállás-jelzős Alcantara sportkormány mellett sem mehetünk el szó nélkül.
Az újdonság mozgatásáról egy 2 literes 4 hengeres turbós benzinmotor gondoskodik, mely változatlanul 280 lóerős teljesítményt, illetve 392 Nm-es nyomatékot ad le az első kerekekre.
N Grin Shift módban rövid ideig nagyobb töltőnyomást kapunk, ami 10 lóerős teljesítménytöbbletet jelent.
A hatfokozatú kézi-, illetve nyolcfokozatú duplakuplungos automata váltóval készülő újdonság 5,3 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 100-as tempóra.
Az egyelőre ismeretlen árú Hyundai Elantra N TCR Edition elsőként Dél-Koreában lesz kapható, nem sokkal később pedig a nemzetközi forgalmazás is meg fog kezdődni.
Nemrégiben volt szerencsénk magával Michelisz Norbival kipróbálnunk a Hyundai méregerős villanyautóját, a 650 lóerős teljesítményű Ioniq 5 N-t, mely 3,4 másodperces 0-100-as gyorsulású modell 29 millió forinton nyit Magyarországon.