A Porsche úgy gondolta, hogy 100 lóerőt mindenképp bele kell még pakolnia a Taycan GTS villanyautóba.
A Porsche felfrissítette a Taycan 4S és a Taycan Turbo közé ékelődő elektromos modelljét, íme a megújult Taycan GTS, mely szedán és sportkombi változatokban támad:

Az alapáron a Turbo S 20 colos felnijeivel, valamint összkerékkormányzással, illetve adaptív légrugós felfüggesztéssel szerelt felfrissített GTS csúcsteljesítménye 598-ról kereken 700 lóerőre nőtt.
Ennek köszönhetően a 0-100-as gyorsulást az eddigi 3,7 helyett immár akár 3,3 másodperc alatt le lehet tudni, álló helyzetből 200-ra pedig 12 helyett alig 10,4 másodperc alatt fel lehet gyorsulni.


Nem mellékesen a hatótáv is jelentős mértékben, 120 kilométerrel nőtt, így ideális esetben egy töltéssel akár 628 kilométert is meg lehet tenni.
A Porsche nemrégiben arról számolt be, hogy az idei esztendő első kilenc hónapjában globálisan 14 042 Taycant szállított le, vagyis a tisztán elektromos hajtásláncú és akár 1108 lóerős modell eladási mutatói tavalyhoz képest 50 százalékkal romlottak, amit többek közt az éppen zajló modellfrissítéssel indokolt a cég.



