A kupés hangvételű Audi Q6 Sportback e-tron legerősebb verziója 4,3 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
Az Audi idén márciusban mutatta be a Q4 e-tron és a Q8 e-tron közé ékelődő új elektromos divatterepjáróját, a Q6 e-tront, melyből most egy kupékra emlékeztető új változat érkezett.
A keresztségben Audi Q6 Sportback e-tron nevet kapott újdonság a B oszlopig teljesen megegyezik az alapmodellel, ettől hátrafelé viszont jelentős lejtésnek indul a teteje.
A 3,7 centiméterrel kisebb magasság és az optimalizált aerodinamika miatt 0,28-ról 0,26-ra javult a légellenállási mutató, melynek köszönhetően 15 kilométerrel nagyobb távolság tehető meg egy teljes töltéssel.
A 292 lóerős teljesítményű és 65 900 eurós listaárú hátsókerék-hajtású alapmodell 7 másodperc alatt gyorsul fel 0-ról 100-ra, és a 83 kWh kapacitású akkumulátora mintegy 545 kilométeres hatótávot tesz lehetővé.
A 326 lovas hátsókerék-hajtású kivitel 6,6 másodperc alatt tudja le a 0–100-at, és a 100 kWh-s telepe révén akár 656 kilométert is meg tud tenni egy töltéssel.
A 388 lóerős összkerekes verzió 5,9 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 100-as tempóra, a hatótávja pedig 636 kilométer magasságában alakul.
Az 517 lóerős és 607 kilométeres hatótávú, 96 200 eurós SQ6 csúcsmodell 4,3 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra, és a többi kiviteltől eltérően nem 210, hanem 230 km/h a végsebessége.
A kiviteltől függően 225-270 kW-os töltési teljesítmény felvételére képes Q6 Sportback e-tron ideális esetben 22 perc alatt tölthető fel 10-ről 80 százalékra.