Mitől lesz egy autó igazán ikonikus? - teszik fel a kérdést.
Az utóbbi hónapokban feszültség alakult ki Olaszország kormánya és a Stellantis között, mivel az autóipari óriás olasz márkái – mint az Alfa Romeo és a Fiat – olasz identitásukat hangsúlyozzák, annak ellenére, hogy több modelljük nem Olaszországban készül. A kormány kirtikája miatt az Alfa Romeo például átnevezte legújabb modelljét Milanóról Juniorra.
A Stellantis gyorsan reagált is egy kreatív reklámmal a jogtalannak vélt kritikákra, amit a Totalcar szúrt ki, és amely a Fiat 500e modellt mutatja be minden embléma és felirat nélkül. A reklám narrátora kiemeli, hogy az autó ikonikus dizájnja és az élet örömét kifejező stílusa alapján mindenki felismerné, hogy ez egy olasz Fiat, még logó nélkül is. Ez a válasz egyszerre szól az olasz kormánynak és a vásárlóknak, hangsúlyozva a Fiat egyediségét a mai, gyakran egyforma kinézetű autók között.