Autó HVG 2024. június. 19. 20:20

Kreatívan szúrt oda egyet az olasz kormánynak a Fiat

Mitől lesz egy autó igazán ikonikus? - teszik fel a kérdést.

Az utóbbi hónapokban feszültség alakult ki Olaszország kormánya és a Stellantis között, mivel az autóipari óriás olasz márkái – mint az Alfa Romeo és a Fiat – olasz identitásukat hangsúlyozzák, annak ellenére, hogy több modelljük nem Olaszországban készül. A kormány kirtikája miatt az Alfa Romeo például átnevezte legújabb modelljét Milanóról Juniorra.

A Stellantis gyorsan reagált is egy kreatív reklámmal a jogtalannak vélt kritikákra, amit a Totalcar szúrt ki, és amely a Fiat 500e modellt mutatja be minden embléma és felirat nélkül. A reklám narrátora kiemeli, hogy az autó ikonikus dizájnja és az élet örömét kifejező stílusa alapján mindenki felismerné, hogy ez egy olasz Fiat, még logó nélkül is. Ez a válasz egyszerre szól az olasz kormánynak és a vásárlóknak, hangsúlyozva a Fiat egyediségét a mai, gyakran egyforma kinézetű autók között.

Hirdetés
Címkék
hvg360 Nemes Nikolett 2025. március. 29. 20:00

„Iszonyatos stressz az X generáción, hogy felfogja, mit jelent ma az öregedés”

A magyar lakosság több mint 40 százaléka ötven év fölötti, nekik kell elsőként szembenézniük az idő múlásával. Miben más ma az öregedés, mint néhány évtizede? Mi mindent tehetünk, hogy a lehető legjobban éljük meg ezt az időszakot, és mit tehetünk az öregséggel kapcsolatos sztereotípiák ellen, amelyek máig makacsul tartják magukat?