Az alapmotor mostantól eggyel több hengert vonultat fel, a zöld rendszámos plugin hibrid verzió elektromos hatótávja pedig eléri a 100 kilométert.
A Volkswagen az év elején frissítette fel a 8-as Golfot, így csak idő kérdése volt, hogy mikor tűnik fel a színen a spanyol testvérmodell, a Seat Leon megújult verziója.
A májusban leleplezett és immár Magyarországon is kapható legfrissebb Seat Leon a sportos hangvételű új Cupra Leontól eltérően lényegében teljesen változatlan külsővel támad, az egyetlen külsőt érintő újdonságot az opcionális mátrix LED-fényszóró jelenti.
A műszerfalon új 10,25 colos digitális műszeregységre és 10,4-12,9 colos infotainment kijelzőre lehetünk figyelmesek, ezenkívül pedig a 15 W-ra növelt teljesítményű és immár hűtött vezeték nélküli telefontöltő mellett sem mehetünk el szó nélkül.
Az 1 literes 3 hengeres turbós benzinmotor távozott a kínálatból, mostantól az 1,5 literes 4 hengeres turbós egység 115 lóerős és 220 Nm-es verziója jelenti a belépőszintet, ami mellé hatfokozatú kézi váltót szerelnek – 9,9 millió forintos alapáron. Ugyanez a motor 150 lóerővel és szintén kézi váltóval 10,7 millió forinton nyit.
A 48 V-os lágyhibrid technikával megspékelt és hétfokozatú DSG automata váltóval felvértezett 150 lovas 1,5 literes benzines változat hazai indulóára 11,7 millió forint.
150 lóerős 2 literes TDI dízelmotorral és hetes DSG váltóval minimum 12,7 millió forintba kerül a legújabb Leon.
A plugin hibrid kivitel 1,4 helyett immár 1,5 literes benzinmotorra, de változatlanul 6 gangos DSG-re épül. A 16 millió forinton nyitó zöld rendszámos Leon 19,7 kWh kapacitású akkumulátora mintegy 100 kilométeres elektromos hatótávot tesz lehetővé.
A spanyolországi Martorellben készülő típusból nemcsak ötajtós, hanem tágas csomagterű kombi változat is kapható.