A vadonatúj plugin hibrid Lamborghini Urus SE a maga módján ordítani és suttogni is képes.
A Lamborghini 2017 végén mutatta be első divatterepjáróját, a 80-as években kifejlesztett LM002 szellemi örökösének tekinthető Urust.
Az eddig kizárólag 650-666 lóerős 4 literes biturbó V8-as benzinmotorral szerelt modellből most megérkezett az első zöld rendszámos verzió, a megújult külsejű Urus SE:
A jól ismert belsőégésű motor ez esetben 620 lóerős teljesítményt és 800 Nm nyomatékot ad le, ami mellé a nyolcfokozatú automata váltóba szerelt villanymotor is beszáll a maga 192 lóerejével és 483 Nm-es nyomatékával.
A valaha készült legerősebb Urus összteljesítménye kereken 800 lóerő, csúcsnyomatéka pedig 950 Nm, ami 3,4 másodperces 0-100-as gyorsulást tesz lehetővé.
Nem rossz, de a jelentősen könnyebb Urus Performante a maga szerény 666 lóerejével 3,3 másodperc alatt pattan fel álló helyzetből 100-as tempóra.
A 2540 kilogrammos olasz divatterepjáró 11,2 másodperc alatt tudja le a 0-200-as sprintet és a gyorsulásának csak 312 km/h-nál szakad vége.
A 25,9 kWh kapacitású akkumulátor az ígéretek szerint 60 kilométert meghaladó hangtalan és lokálisan zéró emissziós suhanást tesz lehetővé.
A modernizált műszerfalú, 23 colos kerekeken gördülő Lamborghini Urus SE ára egyelőre ismeretlen.