A legfrissebb Renault Capturt olyannyira átdolgozták, hogy faceliftes helyett akár vadonatúj modellnek is gondolhatjuk a kis franciát.
A Renault 2019-ben leplezte le népszerű kompakt szabadidő-autója, a Captur aktuális második generációját, mely így fest:
És most megérkezett a ráncfelvarrt legújabb verzió, mely immár az általunk nemrégiben alaposan letesztelt Scenic E-Tech és a Rafale merőben új designját vonultatja fel:
A 14 fényezéssel és számos különböző 17-19 colos könnyűfém-felnivel rendelhető megújult Captur esetében az sportos hangvételű Esprit Alpine csúcsfelszereltség váltja a korábbi RS Line kivitelt.
A felfrissített műszerfalon egy 10,25 colos digitális műszeregység és egy 10,4 colos érintőkijelző található, az operációs rendszer feladatait az Android 12 látja el, ezenkívül pedig a 2-4 USB-C port, illetve az akár 9 hangszórós Harman Kardon hi-fi mellett sem mehetünk el szó nélkül.
A Spanyolországban gyártott és kizárólag elsőkerék-hajtású változatban elérhető új Captur hajtásláncai nem változtak.
Az 1 literes 3 hengeres turbós benzinmotor 90 lóerős és 100 lóerős LPG változatban, hatfokozatú kézi váltóval társítva érhető el.
A 48 V-os lágyhibrid technikával kiegészített 1,3 literes 4 hengeres turbós benzines egység 140 lóerővel és kézi váltóval, valamint 160 lóerővel és automata váltóval rendelhető.
A 145 lóerős normál hibrid E-Tech verzióban egy 1,6 literes 4 hengeres szívó benzinmotor, valamint egy 1,2 kWh kapacitású akkumulátor található.
A 160 lóerős plugin hibrid hajtásláncot már a ráncfelvarrás előtt kivették a kínálatból, a zöld rendszámos Capturre vágyóknak ott az átemblémázott testvérmodell Mitsubishi ASX, melynek PHEV kivitelében egy 10,5 kWh-s aksi teljesít szolgálatot.