Egy ilyen lépés szentségtörésnek tűnik, egy olyan márkától, amely a szívó V12-esekre építve lett legendás, de az idők változnak.
A Ferrari szabadalmi bejelentést tett egy hidrogénnel működő hathengeres soros hibrid motorra – írja az Autoguide oldal. A szabadalomban látható rajz szerint a fejlesztés igencsak komplex motoregységet eredményez. Két hidrogéntároló tartály található a kocsiban, a motor pedig egy kompresszorral, két turbóval és két intercoolerrel rendelkezik.
A terv egyik érdekessége a két turbó, amelyek turbináján valamiféle villanymotor is található, egy elektromos generátort hajt meg. Az autó hátsókerék-hajtású, a sebességváltó a motor mögött, a hátsó kerekek között helyezkedik el.
![](https://img.hvg.hu/Img/b2dea50fcee14f6eb810034566fbfb2e/4bd96329-4494-468c-b8e6-4e444c69905c.jpg)
A szabadalom szokatlannak tűnhet egy olyan vállalattól, amely V12-es motorjaira építette hírnevét, de bizonyítja, hogy a Ferrari készen áll a jövő kihívásaira.