A vadonatúj Porsche Taycan Turbo GT alig több, mint 2 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100-ra.
A Porsche első villanyautójaként jegyzett Taycan legerősebb kivitele sokáig a 761 lóerős Turbo S volt, melynek nemrégiben érkezett ráncfelvarrt változata már 952 lóerős produkciót ad elő.
És most itt a Turbo S fölé pozicionált még erősebb új csúcsmodell, a Turbo GT:


A valaha készült legerősebb sorozatgyártású Porscheként jegyzett Taycan Turbo GT, és annak egyedi aerodinamikai csomagos, csökkentett tömegű kétszemélyes Weissach kivitele alaphelyzetben 789 lóerős teljesítményű, a rajtelektronikát aktiválva azonban már 1033 lóerő áll a sofőr rendelkezésére.
Sőt, 2 másodpercig akár 1108 lóerős teljesítmény is lehívható, ami mellé nem kevesebb, mint 1340 Nm-es csúcsnyomaték társul.


0-ról 100-ra mintegy 2,2-2,3 másodperc alatt katapultál a természetesen összkerék-hajtású újdonság, és a 0-200-as sprint is letudható vele 6,4-6,6 másodperc alatt.
A végsebesség kiviteltől függően 290-305 km/h, a WLTP-szabvány szerinti hatótávolság pedig 555 kilométer.



Az alapáron karbonfékes Taycan csúcsmodell nevéhez rögtön két körrekord is fűződik, a legújabb elektromos Porsche Laguna Secában és a Nürburgring Nordschleifén futott egy-egy szupergyors kört.

