Négy pár léc, síbakancsokkal együtt belefér.
A Koenigsegg Gemera a svéd hiperautó-gyártó szerint nem csak nagyon gyors, de praktikus négyüléses jármű is. Igaz, hogy 700 millió forint a csúcsváltozat ára, de így is biztosan lesz, aki megveszi. Hosszabb utakra még tetőboxot is kínálnak hozzá.
Nyilvánvaló, hogy ez sem éppen hétköznapi. A Gemera egyedi tetőboxa, amelyet Gearboxnak hívnak teljesen szénszálas kompozitanyagból készült. A Koenigsegg szerint négy garnitúra síléc, sícipő és síbot fér el benne. Lényeges szempont az is, hogy úgy tervezték, hogy akár 300 km/h-s sebességet is bírjon.
A tetőcsomagtartók érzékelőkkel vannak ellátva, amelyek korlátozzák a Gemera végsebességét, ha a tetőbox be van szerelve. A vállalat azt is állítja, hogy a Gearboxnak van a legkisebb légellenállása az összes tetőbox közül, és mindössze 11 százalékos plusz légellenállási tényezőt jelent, ha fel van szerelve.
A Gemera kétféle motorral lesz majd rendelhető, a csúcs a V8-as hibrid, amely 2300 lóerőt és 2750 Nm-es nyomatékot ad le, de lesz a visszafogottabb úgynevezett "Tiny Friendly Giant motoros" verzió is, amiben egy 3 hengeres motor van, amelyhez hibrid rendszer párosul. A teljesítménye így is eléri a 600 lóerőt.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.