A német gyártó a jelek szerint abszolút nem hanyagolja el a régi technológiát.
Míg nem is olyan régen még a xenonlámpák voltak a legmenőbbek, addig manapság már szinte már a csapból is a legújabb LED-es, illetve lézerfényszórók folynak, normál, adaptív vagy éppen szuperokos mátrix kivitelben.
A régebbi, illetve olcsóbb új modellek viszont még halogénlámpával világítanak, és a Bosch legfrissebb fejlesztése pontosan ezen kocsikba készült.
A keresztségben Plus 200 Gigalight nevet kapott, a megszokottnál fehérebb fényű H4-es és H7-es fényforrások a német gyártó ígérete szerint nem kevesebb, mint 200 százalékkal nagyobb fényerőre képesek a standard társaiknál, és akár 150 méterrel megnövelhetik a bevilágított terület hosszát.
És teszik mindezt természetesen a közlekedés többi résztvevőjének zavarásra, vakítása nélkül.
A H4-es verzió 500, a H7-es 250 órás élettartamú, szemben a hagyományos H7-es halogén termék 550 órás, illetve a H7-es LED-es fényforrás 2500 órás értékével.
A 18,50-19,90 eurós listaárú új Bosch termékek forgalmazása májusban kezdődik meg.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.