Autó hvg.hu 2023. február. 09. 06:41

A legdrágább Dacia: 10 millió forint felett nyit a legújabb Duster

A Renault román márkájának bestseller modellje fullextrás limitált szériában támad, itt a Duster Mat Edition.

A Dacia magyarországi kínálatában cikkünk írásakor a 8,849 millió forintos Extreme Blue dCi 115 a legdrágább Duster, azonban a népszerű típusból létezik egy ennél is drágább változat.

A Duster Mat Edition hivatalos listaára 26 400 euró (10,27 millió forint), mely összeg ellenében egy limitált szériás, TCe 150 motorizáltságú, hatfokozatú duplakuplungos automata váltós példány lehet a miénk.

Dacia

A 23 650 eurós (9,22 millió forint) alapárú Journey TCe 150-re épülő újdonság elsősorban Grey Comet Matt fantázianevű matt szürke fényezéséről, 17 colos fekete könnyűfém felnijeiről, illetve narancssárga díszcsíkkal felvértezett fekete visszapillantó-tükör házairól ismerszik meg.

Dacia

A lényegében fullextrás, 1,33 literes 4 hengeres turbómotoros új Dusterből 400 jut a francia-, 225 a német-, illetve 70 a román piacra – információink szerint Magyarországon nem lesz kapható a típus..

Dacia

A márciustól rendelhető, egyedi hangulatú utasterű Duster Mat Edition első példányait várhatóan a nyáron vehetik majd át a vásárlók.

Dacia

A Duster legolcsóbb hazai verziója, a 90 lóerős Essential kivitel 5,969 millió forintba kerül. A fő rivális, az esztergomi gyártású 116-129 lóerős Suzuki Vitara ára 7,44-12,14 millió forint magasságában mozog.

A 116 lovas normál hibrid a legdrágább Vitara
László Ferenc

Magyarországon az általunk is alaposan letesztelt Spring villanyautó Expression kivitele számít a legdrágább Daciának, melyért 9,599 millió forintot kérnek el.

Érkezőben a 45-ről 65 lóerőre felhúzott új Spring Extreme
Dacia

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Élet+Stílus Galicza Dorina 2024. december. 28. 20:00

Elillant történelem és babonamentes tűzvédelem – megnéztük a felújított Notre Dame-ot

Párizs székesegyháza fényesebben ragyog, mint valaha, de az évszázadok alatt felhalmozódott kosszal együtt mintha a történelmét is lemosták volna róla. Bár a felújítás még nem ért véget, ha a belső tér már nem változik, akkor az évtizedek múlva sebtében idelátogató turista azt se fogja tudni, mi történt az elmúlt öt évben a templom körül.