Az olasz gyártó új fényszóróval és digitális műszeregységgel modernizálta szedánját és divatterepjáróját.
A több év után is frissnek ható designon nem kellett sokat változatni, lényegében csak a fényszóró, a hűtőrács és a hátsó lámpa újult meg.
A 3+3 elrendezésű, üdvözlőfény funkciós új adaptív mátrix LED-fényszórós Alfa Romeók műszerfalát egy 12,3 colos képátlójú, személyre szabható tartalmú új digitális műszeregység uralja, ezenkívül pedig az OTA frissítési lehetőség mellett sem mehetünk el szó nélkül.
Mostantól a Super jelenti a belépőszintet, ami felett a sportosabb hangulatú Sprint felszereltség áll, majd pedig a jobban felszerelt Ti, illetve Veloce következik a sorban. Újdonság a Competizione kivitel, mely matt szürke fényezést, vörös féknyergeket, adaptív futóművet, 21 colos felniket, Harman Kardon hi-fi-t, illetve bőrrel borított műszerfalat vonultat fel.
A 160 lóerős dízelmotorral és hátsókerék-hajtással rendelhető, valamint összkerék-hajtással kombinált 210 lóerős dízel- és 280 lovas benzines egységgel szerelt új Giulia és Stelvio februártól lesz rendelhető, az árak egyelőre ismeretlenek.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.