Hat éves, mégis bejáratósan új ez a kihegyezett motorral szerelt BMW M4 GTS.
A BMW 2014-ban dobta piacra az F82-es kódjelű M4-et, mely 2020-ig gyártott sportkupé alapmodelljét egy 431 lóerős teljesítményű, illetve 550 Nm nyomatékú 3 literes soros 6 hengeres biturbó benzinmotor mozgatja.
A 2016-ban debütált Competition kivitelben változatlan nyomaték mellett már 450 lóerőt tud ez a motor, a 2017-ben kijött CS-ben pedig 460 lóerős, illetve 600 Nm-es produkciót ad elő.
A széria csúcsát az a 2015-ös keltezésű GTS verzió jelenti, melynek mindössze 700 legyártott példányából most feltűnt a színen egy éppen új gazdára váró budapesti példány.
A mellékelt fotókon látható kocsi 2016-ban látta meg a napvilágot, és azóta mindössze 11, azaz tizenegy kilométert hagyott maga mögött.
A 80 millió forintos áron kínált bukócsöves portéka vízbefecskendezős motorja kereken 500 lóerős csúcsteljesítményre képes, ami mellé 600 Nm nyomaték társul.
Az egykor 142 600 eurós (57 millió forint) áron kínált, hétfokozatú DKG váltós M4 GTS világújdonságként OLED technikájú hátsó lámpákat kapott, a karbon és a titán széles körben történő használata révén a lehető legalacsonyabb a tömege, és alapáron karbonkerámia féket vonultat fel.
Az alap M4-nél mintegy 150 kilogrammal könnyebb, alig több mint 1,5 tonnás különlegesség 3,8 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet, és a gyorsulásának csak 305 km/h-nál szakad vége.
Az aktuális M4-es nemrég debütált kőkemény sportverziója, az erősen limitált szériás M4 CSL elsősorban 550 lóerős teljesítményéről, 3,7 másodperces 0-100-as szintidejéről, illetve 307 km/h-s végsebességéről ismerszik meg.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.