Autó László Ferenc 2022. június. 05. 07:21

Lakóautók: a legkisebbtől a legöregebben át a kemény terepesig – fotógaléria

László Ferenc
Szerzőnk László Ferenc

A Bohinji-tó partján számos különböző lakóautóval találkoztunk, és szívünk szerint bármelyikben eltöltöttünk volna egy éjszakát. Minimium.

Nemrégiben egy 1000 kilométeres kirándulást tettünk meg Ausztrián keresztül egészen Szlovéniáig, még pedig egy szupermodern 7,25 méter hosszú és 3,14 méter magas Sunlight A70-es lakóautóval.

László Ferenc

Utunk során a legtöbb éjszakát egy a Bohinji-tó partján található kempingben töltöttük el, konkrétan azért, mert körülbelül ilyen látvány fogadott reggel, délben és este:

Viszonylag kevés hotel szolgál ilyesmivel
László Ferenc

Szlovénia legnagyobb természetes tavának közelében megannyi féle és fajta lakóautó adott randevút egymásnak, melyekről az alábbi kis fotógalériát állítottuk össze:

Ki mondta, hogy egy parányi Suzukiból ne lehetne percek alatt mini otthont varázsolni?
László Ferenc
Hétköznapi személyautó, extra emelettel
László Ferenc
Kompakt divatterepjáró sátorral a tetején
László Ferenc
A régi Twingo azért inkább csak normál sátrazáshoz alkalmas
László Ferenc
Keményebb terepekre
László Ferenc
Akár mély vízben is tovább tud haladni ez a Mercedes
László Ferenc
Kerekek a levegőben, a lényeg, hogy vízszintben legyen a felépítmény
László Ferenc
A dobozos Volkswageneknek komoly kultusza van
László Ferenc
László Ferenc
Egy kiváló állapotú régi példány
László Ferenc
Ezek fixen telepített bérelhető lakhelyek
László Ferenc
László Ferenc
László Ferenc
László Ferenc
László Ferenc
Terepre vele!
László Ferenc
Patinás igazi japán terepjáró, nem SUV
László Ferenc

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Hirdetés
hvg360 Tiszóczi Roland 2024. november. 30. 07:00

Európának a katonai kiadások duplája sem lenne elég, ha az USA nélkül kellene védenie Ukrajnát

Donald Trump úgy vélekedhet, hogy legyen most tűzszünet a jelenlegi ukrajnai frontvonalon, Európa pedig oldja meg önerőből a térség biztonságának későbbi fenntartását. Ennek oka részben az, hogy az Egyesült Államoktól a közel-keleti és a csendes-óceáni térség növekvő feszültségei is igénylik az erőforrásokat. Kérdés, mennyi pénz és főként mennyi idő kell az európai hadiipar felfuttatására. Ami Magyarországot illeti, a honvédségi beszerzéseket intéző állami cég elleni kibertámadásban kiszivárgott dokumentumok szerint a jövőben feltehetően annyit sem költ majd védelemre, mint amennyit a NATO-ban vállalt.