A bivalyerős luxusszedán hajtásában a mai trendektől eltérően egyetlen villanymotor sem vesz részt.
A mellékelt képeken látható BMW 740d 3 literes soros 6 hengeres turbódízel motorja gyárilag 320 lóerős teljesítményre, illetve 680 Nm-es nyomatékra volt képes. Aztán pedig kezelésbe vette a Manhart.
A német tuningcég szakemberei találtak még 85 eddig szunnyadó lóerőt és 110 extra Nm-t a motorban, így a finom járású gázolajos egység immár nem kevesebb, mint 405 lóerős, illetve 790 Nm-es produkciót ad elő.
A keresztségben Manhart MH7 400d nevet kapott újdonság kapcsán említést érdemel még az optimalizált nyolcfokozatú automata váltó, a 20-30 milliméterrel ültetett futómű, illetve a 22 colos egyedi könnyűfém-felnik.
A menetteljesítményekről egyelőre sajnos nem szól a fáma, mindenesetre a gyári alapmodell 5,3 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet, elektronikusan korlátozott végsebessége pedig 250 km/h.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.