A méregdrága Centodieciből mindössze tíz példány fog készülni.
A Bugatti 1991-ben dobta piacra a keresztségben EB 110 nevet kapó szupersportkocsit, melyből 1995-ig alig 139 példány készült. Az 560-612 lóerős legendás EB 110 utódja lett a Veyron, majd pedig a jelenleg is forgalmazott Chiron, és a gyártó úgy döntött, hogy utóbbiból készít egy, az EB 110-nek emléket állító modellt.
Ez lett a még 2019 augusztusában leleplezett a Centodieci, amely mind a mai napig nem készült el teljesen, azonban a megrendelők számára jó hír, hogy a Bugatti már megkezdte a típus végső tesztelését.
![](https://img.hvg.hu/Img/b2dea50fcee14f6eb810034566fbfb2e/419b06c4-3561-411a-a2e0-338c27b157ee.jpg)
A többek közt extrém hőmérsékletek, illetve igen nagy sebesség mellett is alaposan tesztelt hipersportkocsi első példányait várhatóan 2022 elején vehetik majd át a vásárlók.
Az újdonság vonalvezetése egyrészt a közel 3 évtizedes múltra visszatekintő felmenőre, másrészt pedig egy sci-fi autóra emlékeztet.
![](https://img.hvg.hu/Img/b2dea50fcee14f6eb810034566fbfb2e/09500d16-6763-47bd-801a-b2fcb6516e06.jpg)
![](https://img.hvg.hu/Img/b2dea50fcee14f6eb810034566fbfb2e/931849bd-1de0-4c4e-8fcb-8fd5448394c0.jpg)
A legújabb Bugattiból mindössze 10 példány fog készülni, az árcédulán pedig 8 millió eurós, vagyis átszámítva mintegy 2,9 milliárd forintos összeg olvasható.
![](https://img.hvg.hu/Img/b2dea50fcee14f6eb810034566fbfb2e/893ca04d-1281-49e7-b957-cacb45086429.jpg)
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.