Lehet 900 lóerővel kevesebb? – teszik fel a kérdést az Elektronnál.
Az Elektron Innovativ tavaly jelentette be első modelljét, az 1341 lóerős teljesítményű Elektron One-t, amelyet aztán idén tavasszal követett a 2300 lóerős Elektron Quasar.

A német cég most újra hallat magáról, mégpedig azzal, hogy leleplezte a Quasar kistestvérének szánt Truvát.

A 100 kWh kapacitású akkumulátorral szerelt villanyautó négy helyett ezúttal „csak” három motort vonultat fel, elöl egyet, kettőt hátul.

Az 1400 lóerős Elektron Truva hat hónappal az Elektron Quasar után, valamikor 2023-ban kerülhet forgalomba. Az árcédulán 600 000 eurós (210 millió forint) összeg lesz olvasható.



A Truva menetteljesítményei egyelőre ismeretlenek. A 2,2 millió eurós (770 millió forint) Quasar az ígéretek szerint 1,65 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást, a végsebességét pedig elektronika korlátozza 450 km/h-ra.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.