A tuningszettnek köszönhetően egyrészt jobban néz ki az MX-30, másrészt a vezethetősége is javult.
A Mazda tavaly dobta piacra első tisztán elektromos hajtásláncú modelljét, a crossoverek piacán hadrendbe állított és általunk is alaposan letesztelt MX-30-at, melyekről sokkal inkább a környezettudatosság és a városi használat jut eszünkbe, semmint a sportosság.
A H&R azonban azokra is gondol, akik egy picit sportosabbra hangolnák elektromos Mazdájukat.
A német tuningcég 296 eurós (104 ezer forint) áron kínált sportrugói elöl 3,5, hátul 4 centiméteres ültetést hoznak magukkal.
A Trak+ 129 euró (45 ezer forint) ellenében 3 centiméteres nyomtávszélesítést biztosít.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.