Az alapmodellnél sportosabb, mégsem kőkemény új 911-es ötféle változatban készül.
A Porsche 12 évvel ezelőtt mutatta be a 911-es sportkocsi első GTS változatát, most pedig megérkezett az aktuális generáció ezen új kivitele. Íme:
A teljesítmény tekintetében a 450 lóerős Carrera S és az 510 lóerős GT3 közé ékelődő újdonság mozgatásáról egy 3 literes biturbó 6 hengeres boxermotor gondoskodik. A természetesen hátul elhelyezett erőforrás 6500-as fordulatszámon adja le 480 lóerős maximális teljesítményét, ami mellé már 2300-tól 570 Nm-es nyomaték társul.
Az új modell ötféle változatban készül. Az alapmodell a hátsókerék-hajtású Carrera GTS, melynek összkerekes változata a Carrera 4 GTS, és mindkét modell rendelhető kupé, illetve kabrió verzióban. Az egyedi nyitható tetőt felvonultató Targa 4 GTS kizárólag négykerék-hajtással kapható.
A Carrera GTS 3,3 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet, ami 0,3 másodperces javulást jelent az elődhöz képest. Alapáras a nyolcfokozatú duplakuplungos automata váltó, de egy hétfokozatú kézi egység is elérhető a kínálatban.
A 911 Turbo nagyteljesítményű fékrendszerével szerelt 911 GTS-hez most először tömegcsökkentő opció is rendelhető, melynek révén 25 kilogrammal tehető könnyebbé az amúgy sem túl nehéz sportautó.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.