A német gyártó most először teljes valójában megmutatta, hogy hogyan mutat az EQS high-tech belseje.
És ennek az egyelőre meglehetősen titokzatos, 700 kilométeres hatótávúnak ígérkező újdonságnak most először mutatja meg a belsejét a német gyártó, íme az új MEA platformra épülő EQS futurisztikus műszerfala:
![](https://img.hvg.hu/Img/b2dea50fcee14f6eb810034566fbfb2e/779a235c-36ab-4955-8f6a-737298cf5b7c.jpg)
A Hyperscreen fő eleme egy 141 centiméter széles ívelt és karcálló üveglap, melynek OLED kijelzők és a széleken látványos megvilágított légbeömlők is a részét képezik.
![](https://img.hvg.hu/Img/b2dea50fcee14f6eb810034566fbfb2e/1191f2b0-0dfc-4741-af1e-617541a6684d.jpg)
A 2 432,11 négyzetcentiméter felületű, mesterséges intelligenciával megspékelt high-tech műszerfal teljesen személyre szabható szoftverét 8 processzormag és 46,4 GB/s sebességű, 24 GB kapacitású RAM teszi gördülékeny működésűvé.
![](https://img.hvg.hu/Img/b2dea50fcee14f6eb810034566fbfb2e/5e9c8879-0b53-4f4f-a845-6d7b6dfeb50c.jpg)
A haptikus visszajelzésről 12 aktuátor gondoskodik, melyek finom rezgésének köszönhetően a virtuális gombok lenyomása olyan érzetet kelt bennünk, mintha valódi nyomógombokhoz lenne szerencsénk. A többek közt hangvezérléssel is kezelhető rendszernek ezenkívül egy multifunkciós kamera és egy fényszenzor is a részét képezi, ezenkívül pedig a 15 hangszórós Burmester hifi mellett sem mehetünk el szó nélkül.
![](https://img.hvg.hu/Img/b2dea50fcee14f6eb810034566fbfb2e/e61399e5-7209-448b-b324-c42fd02cf30d.jpg)
Az OTA frissítések fogadása minden további nélkül alkalmas MBUX Hyperscreen az EQS-t követően több EQ villanyautóban is elérhető lesz, de a nemrégiben debütált új S-osztályban nem, utóbbi luxusszedán ugyanis egy más platformra épül.
![](https://img.hvg.hu/Img/b2dea50fcee14f6eb810034566fbfb2e/d946ab38-8c35-4530-831a-b49eb5924325.jpg)
![](https://img.hvg.hu/Img/b2dea50fcee14f6eb810034566fbfb2e/4c181c66-353c-4118-a7c8-ec42d006bd46.jpg)
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.