A környezettudatosnak mondott újdonság még az M3 Competitionnél is nagyobb teljesítményt ad le.
A 2019-ben ráncfelvarrt aktuális 7-es BMW-t többféle benzines és dízel változatban forgalmazzák, illetve 745e néven plugin hibrid kivitelben is elérhető a típus.
A normál és nyújtott tengelytávolságú verzióban készülő, 34 millió forintos alapárú zöld rendszámos modell mozgatásáról egy 3 literes soros 6 hengeres turbós benzinmotor, valamint egy villanymotor és egy 42 kilométeres e-hatótávot biztosító akkumulátor gondoskodik.
Most pedig megérkezett a 745Le Dähler által tuningolt változata, mely nemcsak erősebb lett, hanem látványos 22 colos kerekeken gördül.
A benzinmotor teljesítménye 286-ról 408 lóerőre nőtt és a nyomaték 450-ről kereken 600 Nm-re emelkedett. A villanymotor változatlanul 113 lóerővel és 265 Nm-rel száll be a hajtásba, a végeredmény pedig az eddigi 394 helyett 521 lóerő, illetve 600 helyett 865 Nm.
Az árról és a menetteljesítményekről egyelőre nem nyilatkoztott a Dähler. Viszonyítási alapkén a 745Le xDrive alaphelyzetben 5,1 másodperc alatt tudja le a 0-100-at és a végsebessége elektronikusan 250 km/h-ra van korlátozva.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.